Jaká bude Vaše náplň práce?
-
Efektivní spolupráce s realizačním týmem na přípravě jednotlivých zakázek
-
Organizace poptávkových řízení na dodávky služeb a materiálů, jejich hodnocení vč. administrace
-
Oceňování prací, dodávek a materiálů, sestavování rozpočtů, výrobních a nákladových kalkulací
-
Sledování nákladů a průběhu finančního plnění zakázek, zpracování podkladů pro fakturaci, změnových listů a dodatků
-
Zpracování kalkulací, zpracování nákladových cen a tvorba soupisů prací
-
Tvorba harmonogramů pro provádění staveb
-
Administrativní podpora oddělení, správa objednávek, zakázek, fakturace
-
Spolupráce s oddělením obchodu při přípravě podkladů pro podání nabídky
-
Samostatné zpracování a sestavování rozpočtů
-
Nákup materiálu a služeb na základě výrobních požadavků
-
Komunikace s dodavateli – ceny, dodací termíny, technické problémy, reklamace
-
Podpora při vytváření smluv
Co byste měl/a splňovat?
-
SŠ/VŠ vzdělání technického směru (stavební, strojní) podmínkou
-
Znalost elektro a MaR výhodou
-
Znalost ve čtení stavebních výkresů
-
Všeobecná znalost práce na PC, MS Office (především Excel), AutoCad, znalost rozpočtového programu KROS, praxe min 2 roky
-
Znalosti v oblasti TZB, schopnost číst technickou dokumentaci
-
Zkušenosti s rozpočtováním v oboru TZB či pozemního stavitelství podmínkou, praxe min 2 roky
-
Schopnost týmové práce, dobré komunikační a vyjednávací dovednosti
-
Samostatná a zodpovědná práce při přípravě projektů
-
Ochota učit se novým věcem
-
Otevřenost k novým nápadům, inovacím a změnám
-
Silné analytické schopnosti
-
Řidičský průkaz B
A co Vám na oplátku rádi nabídneme my?
- Moderní pracoviště v novém areálu společnosti
- práci ve firmě, kde jsou přátelské vztahy a firemní kultura na prvním místě
- zajímavé finanční ohodnocení a benefity, včetně věrnostních odměn
- 13 a 14 plat + odměny za nadstandartní pracovní výkony
- příspěvek na dovolenou, penzijní spoření, popřípadě příspěvek na životní pojištění
- pravidelné firemní společenské akce, teambuildingy
- možnost pracovat na zajímavých projektech se zajímavými lidmi
- možnost osobního rozvoje a kvalifikace
- parkování u areálu firmy
- zastávka autobusové dopravy a MHD do 500 m od Vašeho pracoviště
- nástup možný ihned
Pokud máte zájem, pošlete prosím životopis na e-mail. Pokud nás zaujme, sami Vás kontaktujeme.
Intermont, Opatrný, s.r.o.
Sídlo: Mostecká 1973, 431 11 Jirkov
IČ: 49900854
DIČ: CZ49900854
E-mail:
obchod@intermont-opatrny.cz
intermont@intermont-opatrny.cz
Elektronická fakturace:
fakturace@intermont-opatrny.cz